Sessió de ball fàcil i divertida. Permet dur a terme un treball cardiovascular intens, amb coreografies molt senzilles que t’ajudaran a seguir la sessió correctament i gaudir així de tots els seus beneficis, al ritme de la música llatina i més actual.
Estructura de les sessions:
- Escalfament: La classe començarà amb un escalfament amb el qual activarem progressivament tot el cos amb moviments suaus. Seguidament, farem una sèrie d’estiraments, necessaris per condicionar el cos i també per millorar la postura corporal. Per acabar l’escalfament executarem una petita rutina per treballar la part dels abdominals, la part superior i inferior del cos. Les tres parts de l’escalfament les farem amb una petita coreografia al ritme de la música, de manera molt fluida i dinàmica.
- Nucli: A cada sessió farem un treball tant cardiovascular com de tonificació de tot el cos, de manera divertida sempre acompanyats de música actual. Serà un treball complet, senzill i dinàmic. Treballarem cinc cançons amb una coreografia. Les coreografies seran diferents a mesura que avancin les sessions, sempre tenint en compte el nivell i la progressió dels alumnes.
Coreografia 1 >> treball cardiovascular (salts, canvis de pes, desplaçaments, etc.).
Coreografia 2 >> treball més focalitzat en la part superior del cos (braços, esquena, etc.).
Coreografia 3 >> treball focalitzat en la part abdominal i la cintura.
Coreografia 4 >> centralització del treball en les cames.
Coreografia 5 >> treball amb totes les parts del cos, sense focalitzar l’esforç en cap zona concreta.
- Tornada a la calma: Farem una petita coreografia, amb contraccions i moviments suaus, per relaxar el cos. Per finalitzar la sessió, farem una rutina d’estiraments una mica més intensos, per evitar tensions i lesions.
Lloc | CENTRE CÍVIC RIU |
---|---|
Horari | Divendres de 18.30 a 20.00 h |
Període | Del 31 de gener al 4 d’abril |
Professor/a | Sara Gómez |
Preu | 37,5 € |